آگهی

یادگیری ترفندهای فروش و بازاریابی مدرن

یادگیری ترفندهای فروش و بازاریابی مدرن

معمولا تصورات غلط بسیاری برای یادگیری ترفندهای فروش و بازاریابی مدرن و آموزش فروش رایگان وجود دارد. برخی از مدیران فروش  اصول را نادیده می گیرند و ادعا می کنند که این تنها یک کلمه کلیدی دیگر است. برخی دیگر احتمالا به دنبال مشتریان دائمی هستند و نمی توانند تلاش برای اجرای یک طرح فروش جدید را درک کنند. با این حال برخی از نمایندگان فروش هستند که از مزایای رویکرد فروش و بازاریابی مدرن آگاهند.

بنابراین برای اجرای تکنیک‌ های فروش مدرن به هًمراه تیم خود تلاش می ‌کنند. بدیهی است که خریدار مدرن فرآیند تصمیم گیری خود را نسبت به این وقایع تغییر می دهد. خریدار مدرن سفر طولانی تری دارد که تصمیم گیرندگان بیشتری را درگیر می کند.

مشتریان بالقوه معمولا تمایلی ندارند که جنسی به آنها فروخته شود بنابراین، فروشندگان مدرن باید به دنبال آموزش خود در بازاریابی مدرن باشند. این موارد شامل دستیابی به راه‌ حل‌ هایی برای غلبه بر چالش‌ های تجاری مشتری و هر جنبه ‌ای است که احتمالا هنگام شناسایی نیازهای خریدار در فرآیند فروش نادیده میگیرید.

برای به دست آوردن این انتظارات، فروش مدرن از ابزارها و تکنیک‌ های جدیدی مانند فروش حضوری و فروش مجازی استفاده می‌کند تا به همان هدفی دست پیدا کند که از اهداف فروش سنتی بدست می آمد.

در ادامه اهمیت یادگیری ترفندهای فروش و بازاریابی مدرن و نحوه ترکیب آن با تکنیک های سنتی فروش را شرح خواهیم داد. اطلاعات بیشتر را می توانید در سایت مافنیس مشاهده کنید.

 

رویکرد فروش و بازاریابی مدرن چیست؟

فروش مدرن ترکیبی از ابزارهای جدید و تکنیک های فروش مدرن، مانند فروش دیجیتال و فروش مجازی است که به منظور دستیابی، تعامل و ارتباط با مشتریان بالقوه و دستیابی به موفقیت در فروش انجام می شود. برای دست یافتن به رویکرد مدرن فروش موارد زیر را باید در نظر بگیرید:

مقاله های مرتبط
همه چیز در مورد مولکولارسیو و آلومینا اکتیو

تغییر دیدگاه

رویکرد فروش مدرن با تغییر در طرز فکر و دیدگاه فروشندگان، تیم ‌های فروش و مدیران فروش آغاز می‌شود. آنها باید درک کنند که خریدار مدرن روند خرید را تغییر می دهد و روش های سنتی فروش دیگر نتایج یکسانی را به همراه ندارد.

این تغییر در نحوه نگرش و دیدگاه برای اینکه پذیرای تکنیک های جدید باشید بسیار مهم است. زیرا از این طریق می توانید به طور موثرتر و کارآمدتر به خریدار مدرن دسترسی پیدا کنید

تغییر رفتار فروشندگان

تغییر رفتار فروشندگان

این مورد یکی از اصولی ترین یادگیری ترفندهای فروش و بازاریابی مدرن است و زمان آن رسید که تغییر رفتار خود را آغاز کنید. در این مرحله، بسیاری از سازمان های فروش بر این باور هستند که زمان اجرای یک برنامه آموزشی فروش مجازی به رهبری یک مربی فرا می رسد.

با این حال، این امر پس از برنامه ریزی مناسب برای آموزش انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که تکنیک های جدید به منظور دستیابی به موفقیت در فروش مدرن به درستی اجرا می شوند.

 

برند خود را بسازید

به منظور دستیابی به رویکرد فروش مدرن به جای آموزش، ابتدا باید نمایندگان فروش را با بهینه سازی پروفایل لینکدین مسلح کنید. به جای تهیه یک رزومه (که هیچ کمکی به جلب اعتماد مشتریان بالقوه نمی کند، زیرا به نظر می رسد که فروشندگان به دنبال فرصت های جدید هستند)، یک پروفایل دارای برند لینکدین راه اندازی کنید. این پروفایل باید شامل پیام های خریدار محور باشد که نشان می دهد نیازهای چه کسی را برطرف می کنید، نحوه ارائه محصولات شما به چه شکلی است و آیا اینکه در گذشته نیز از شما خرید کرده اند یا خیر.

پروفایل لینکدین با محوریت خریدار به عنوان پایه ای عمل می کند که فروشنده را برای آموزش برای اجرای تکنیک های جدید فروش مدرن آماده می کند. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، فروش مدرن برای جایگزینی فعالیت های سنتی فروش طراحی نشده است. در واقع، بسیاری از تکنیک ها به جای عملکرد مستقل، با یکدیگر همپوشانی دارند و به طور منسجم کار می کنند

مقاله های مرتبط
مراحل ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی

رویکردهای فروش سنتی در مقابل فروش و بازاریابی مدرن

رویکردهای فروش سنتی در مقابل فروش و بازاریابی مدرن

بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها امروزه، تکنیک های مدرن فروش را پذیرفتند و آنها را در برنامه فروش خود برای دستیابی به مشتریان بالقوه گنجاندند. با این حال، آنها همچنان از تکنیک های سنتی فروش برای رسیدن به خریدار مدرن نیز استفاده می کنند.

برای انجام خواسته ‌های خریداران مدرن، این سازمان‌ ها و یا فروشگاه ها باید روش‌ های فروش سنتی موفق را با رویکرد فروش مدرن که برای دستیابی، تعامل و ارتباط با مشتریان بالقوه طراحی و ترکیب کنند.

 

مخاطب ایده آل را پیدا کنید

به طور کلی، جستجوی فروش قبل از اینترنت شامل فهرست‌ های جستجو، مراجعه به مکان های مختلف، تماس سرد و شرکت در کنفرانس ‌ها بود. این فعالیت ها بسیار زمان بر بودند و اغلب نمایندگان فروش ناگزیر بودند مسافت های طولانی را طی کنند.

اما امروزه نمایندگان فروش نمونه هایی از محصولات را به اشتراک می گذارند. این یک روش سنتی می باشد که همچنان رایج است و چنانچه به درستی انجام شود، می تواند موفقیت آمیز باشد. اما زمانی که فروشندگان از تکنیک های مدرن فروش برای پیگیری استفاده می کنند، موفقیت بیشتری حاصل می شود.

مزایای روش فروش و بازاریابی مدرن

مزایای روش فروش و بازاریابی مدرن

فروشندگان مدرن می آموزند که چگونه از فناوری برای تعامل با مشتریان بالقوه استفاده کنند و آنها را در مسیر تعامل با مشتریان به کار می گیرند. فروشندگان با اشتراک ‌گذاری منظم محتوا، درگیر شدن با پست‌ های دیگران و ایجاد برند شخصی خود، مشتریان احتمالی را برای ارتباط با آنها جذب می ‌کنند.

برخی از مزایای دیگر رویکرد فروش و بازاریابی مدرن عبارتند از:

  • می توانید به راحتی افراد بالقوه را جستجو و شناسایی کنید.
  • رهبری فکری را توسعه دهید.
  • برای ایجاد روابط بلندمدت، محتوای ارزشمندی را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهید.
  • درگیر شدن با مشتریان بالقوه بیشتر
  • برای ایجاد ارجاع بیشتر، روابط خود را با مشتریان فعلی ادامه دهید.
مقاله های مرتبط
سامانه مؤدیان چیست؟

فروش مدرن همچنین نمایندگان فروش را با اطلاعات ارزشمندی در مورد افراد بالقوه ای که می توانند برای شرکت در گفتگو از آنها استفاده کنند مجهز می کند.

 

سخن پایانی

اکنون یادگیری های ترفندهای فروش و بازاریابی مدرن به یکی از ضروری ترین عوامل برای موفقیت هر کسب و کاری تبدیل شد. برای یادگیری بیشتر با مشاوران ما در سایت مافینس تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه در “یادگیری ترفندهای فروش و بازاریابی مدرن

  1. محمود یوسفی گفت:

    بسیار عالی بود
    ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *