کرم پودر

مقایسه کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی

مقایسه کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی

یکی از مشکلات خانم ها در هنگام خرید کرم پودر وجود برندهای تقلبی و مشابه اصلی در بازار است. به همین دلیل در این محتوا از بلاگ اژدر کالا به بررسی و نحوه تشخیص کرم پودر لاکچری کوین اصل از تقلبی خواهیم پرداخت.

کرم پودر اصل

کرم پودر اصل لاکچری کوین


ویدیو تست کرم پودر لاکچری کوین روی دست

مقدمه

برای مقایسه کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی، اول باید ویژگی های یک کرم پودر خوب را بدانیم. اگر کرم پودر، پوست را یکنواخت و صاف نکند، بهترین آرایشگر هم نمی ­تواند یک گریم یا آرایش خوب و بی­ نقص را ارائه کند.

برای انتخاب یک کرم پودر خوب، طبیعی بودن و کیفیت آن بسیار مهم است. قرار نیست به قیمت آسیب رساندن به پوستتان، چهره زیبایی داشته باشید.

یکی از پرطرفدارترین کرم پودرهای طبیعی موجود در بازار، کرم پودر لاکچری کوین است. این کرم پودر برای انواع پوست ها مناسب است و طیف رنگی فوق­ العاده­ ای دارد.

این کرم پودر دارای SPF 25 است و از پوست دربرابر اشعه فرابنفش خورشید به خوبی محافظت می ­کند.

وجود انواع کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی در بازار لوازم آرایش کشور، مصرف­ کنندگان را دچار مشکل کرده است. اگر تا آخر این مطلب با ما همراه باشید، نکاتی را برای شناسایی کرم پودر اصل و تقلبی دراختیارتان قرار می ­دهیم.

تجربه استفاده از کرم پودر لاکچری کوین توسط بلاگرها و مدل‌ها

کرم پودر لاکچری کوین ساخت کجاست؟

برند luxury coin متعلق به کشور فرانسه است و لوازم آرایشی و مراقبت پوست بسیار معروفی تولید می ­کند. کرم پودر لاکچری کوین در ایران تحت لیسانس این برند معروف تولید می ­شود؛ یعنی مواد اولیه آن از فرانسه ارسال می ­شود و سپس با نظارت و براساس استانداردهای شرکت فرانسوی تولید می ­گردد.

مقاله های مرتبط
لیست قیمت کرم پودر مک اصل

قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل

قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل در فروشگاه های مختلف با توجه به حاشیه سود و خدمات آن فروشگاه، کمی با هم متفاوت است؛ اما محدوده قیمتی بین 450 تا 650 هزار تومان قرار دارد. اگر فروشگاهی این محصول را با قیمت بسیار کمتر عرضه کرد، احتمالا اصل نیست.

تست کرم پودر اصل

تست کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی هنگام تست روی پوست، کیفیت و حس متفاوتی دارند. هنگام تست کرم پودر لاکچری کوین، روی پوستتان احساس خشکی و سنگینی نمی­کنید. اگر کمی از این کرم پودر را روی پوستتان بمالید قدرت پوشانندگی بالای آن را کاملا مشاهده می­کنید.

کرم پودر لاکچری کوین اصل برای انواع پوستها مناسب است؛ در پوستهای خشک، به حفظ رطوبت آن کمک می­کند و چون مات است برای پوستهای چرب و براق هم مناسب است. این کرم پودر دارای کانسیلر است و لک ­ها را به خوبی می­پوشاند.

کرم پودر اصل لاکچری کوین مواد مضر و عطر تند ندارد و باعث نرمی و لطافت پوست شما می­شود. این کرم پودر به سرعت جذب پوستتان می­شود و ناهمواری ها و تیرگی های آن را کاملا می­پوشاند. کرم پودر اصل لاکچری کوین، ارگانیک و طبیعی است و مواد مضری مثل پارابن ندارد.

در بسته ­بندی ست کرم پودر اصل، برای اینکه استفاده از آن راحت باشد یک پد مخصوص هم قرار دارد.

طیف رنگی کرم پودر اصل لاکچری کوین هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های تیره و سبزه مناسب است. این کرم پودر خاصیت واترپروف یا ضدآب دارد و برای استفاده در محیط ها و اقلیم های مرطوب و همین­طور کسانی که زیاد عرق می­کنند مناسب است.

کرم پودر اصل لاکچری کوین

 

نکات مهم تشخیص کرم پودر اصلی از تقلبی

برای تشخیص کرم پودر لاکچری کوین اصل از تقلبی می­توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • کرم پودر اصل لاکچری کوین محصول یک برند معتبر است. برندهای لوازم آرایشی، محصولات خود را با قیمتی ارائه می­کنند که متناسب با کیفیت بالای آنهاست. اگر کرم پودری با قیمت بسیار کم فروخته می­شود می­توانید به اصل بودن آن شک کنید.
  • برندها و شرکتهای معتبر برای ظاهر محصولاتشان هم به اندازه محتویات آن ارزش قائلند؛ بنابراین آنها را با بهترین بسته­ بندی عرضه می­کنند. شیشه و جعبه کرم پودر اصل زیبا و مقاوم هستند. نوشته­ های روی آن اغلب به صورت برجسته حک شده ­اند و به آسانی پاک نمی­شوند.
  • کرم پودر اصل دارای بارکد و شماره مخصوص است و پلمپ شده است.
  • کرم پودر ارجینال لاکچری کوین به خوبی و در زمان کوتاهی جذب پوستتان می­شود و آن را نرم و یکدست می­کند؛ اما کرم پودر تقلبی روی پوست می­ماسد و موجب ایجاد حس خشکی یا چربی روی پوست می­شود.
  • خود کرم پودر اصل هم بافت یکدستی دارد و هنگام استفاده از آن، روی پوستتان احساس نایکنواختی نخواهید داشت.

چرا باید از کرم پودر لاکچری کوین اصل استفاده کنیم ؟

کرم پودر لاکچری کوین به عنوان یک محصول آرایشی و بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل این که روی صورت قرار می‌گیرد، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از محصولات با کیفیت و اصل هستند.

مقاله های مرتبط
لیست قیمت کرم پودر لورال (اورال)

استفاده از کرم پودر اصل، به شما اطمینان می‌دهد که از مواد با کیفیت و مضر نبوده، ساختار مناسبی دارد و به سبب این که این محصولات دارای تأییدیه‌های لازم از سازمان‌های مختلف بهداشتی و آرایشی هستند، شما می‌توانید از آن‌ها برای مصارف طولانی مدت استفاده کنید.

در مقابل، استفاده از کرم پودر غیراصل به عنوان یک محصول غیرقانونی و کم‌کیفیت، ممکن است خطرات جدی برای سلامتی شما به دنبال داشته باشد. بنابراین برای بهترین نتیجه و حفظ سلامتی پوست خود، بهتر است از کرم پودر اصل استفاده کنید.

برای خرید کرم پودر لاکچری کوین اصل کلیک کنید.

جمع ­بندی

تشخیص کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی یک چالش سخت است؛ اما راهکارهایی برای آن وجود دارد. یک کرم پودر اصل، با داشتن ویتامین E به جز زیبایی، به جوانسازی، سلامت و شادابی پوست شما هم کمک می­ کند.

با توجه به وجود محصولات تقلبی در کنار محصولات اصل، قدم اول برای انتخاب کرم پودر مناسب و سالم، خرید آن از فروشگاه های معتبر و شناخته شده است. یک فروشگاه معتبر، با فروش محصول تقلبی اعتبار خود را به خطر نمی ­اندازد.

در مرحله بعد با توجه به نکات گفته شده، اول بسته­ بندی را بررسی کنید و سپس از تست کرم پودر برای تشخیص اصل بودن آن کمک بگیرید.

شاید قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی با هم متفاوت باشد؛ اما در نهایت این کیفیت محصول است که اهمیت دارد. مطمئنا دلتان نمی­ خواهد به قیمت کمی صرفه­ جویی در هزینه، به پوستتان آسیب برسانید و یا آرایش نایکنواختی داشته باشید.

اگه تصمیم دارید که برای جشنی یا مهمونی لباس قرمز بپوشید (چون هیچ کس نمی‌تونه جرات کنه که به رنگ شما برسه!)، بهترین راه برای تکمیل این لباس عالی، استفاده از کرم پودر لاکچری کوین اصل هست ، نه تقلبی. چرا؟ چون با این کرم پودر لاکچری کوین اصل ، صورتتون حسابی برجسته می‌شه و دیگه نیازی به بقیه‌ی لوازم آرایشی ندارید! کافیه این کرم پودر رو بر روی صورتتون بزنید و درخشش فوق‌العاده‌ای رو به دنیای اطرافتون ارائه بدید! ضمناً این کرم پودر به‌عنوان یک جواهرات طبیعی برای صورت شما با افتخار تولید شده و به دلیل ماندگاری بالا، حتی بعد از چند ساعت هم هموار و درخشان خواهد بود. به این تدابیر که شما رو به مجمع می‌برن، چقدر عالیه؟!

مقاله های مرتبط
لیست قیمت بهترین کرم پودر دوسه اصل

یکی از لوازم آرایشی رایج مورد استفاده بانوان کرم پودر است. همانطور که حتما می دانید برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید لوازم آرایشی در دنیا فعالیت دارند که یکی از مطرح ترین آنها برند لاکچری کوین کشور فرانسه است. کرم پودرهای لاکچری کوین طرفداران زیادی در همه کشورها دارد و بیشتر خانم ها سعی می کنند از محصولات این برند برای آرایش و میکاپ خود استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *